Ponuka
Suprisimo.sk

Zákaznická podpora 6:00 - 18:00

+421 233 331 032

0 Zoznam želaní
Prihlásenie / Registrácia
0 0,00 €
Ponuka
Suprisimo.sk
Vyhľadávanie
0 Zoznam želaní
0 0,00 €
  • Domov
  • Bundy
  • Kontaktné údaje
  • Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

[email protected]

Wrong menu selected
Military Jacket Men Spring Autumn Cotton Windbreaker Pilot Coat Army Men's Bomber Jackets Cargo Flight Jacket Male Clothes
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
klikni na zväčšenie
Military Jacket Men Spring Autumn Cotton Windbreaker Pilot Coat Army Men's Bomber Jackets Cargo Flight Jacket Male Clothes
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Vojenská bunda Pánska jesenná bavlnená vetrovka Pilotný kabát Armádne pánske bombardovacie bundy Nákladná letecká bunda Mužské oblečenie - Red, 4xl
Domov Bundy Pánska zimná bunda

Pánska zimná bunda

57,99 €

×

Sprievodca veľkosťami

Tabuľku môžete zatvoriť kliknutím mimo tabuľku alebo kliknutím na krížik vpravo hore.

Veľkosť Hrudník Dĺžka
XS 96 62
S 102 63
M 106 64
L 110 65
XL 114 66
XXL 118 67
3XL 122 68
4XL 124 69
black
  • Black
  • Blue
  • green
  • Khaki
  • Red
3xl
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • 2XL
  • 3XL
  • 4XL
Qty
Pridať do zoznamu želaní

Doručí Slovenská pošta za 1,39€

Prijímame platobné karty

Máte otázku? Zavolajte nám

telefónna linka funguje od 6:00 - 18:00 na čísle +421 233 331 032

  • Popis
  • Ďalšie informácie
  • Doprava a spôsoby doručenia
  • Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru
Popis

Pánska zimná bunda

 

Vlastnosti produktu:

Materiál: bavlna, polyester
Obsah balenia: 1x kus
Farba: rôzne varianty
Veľkosť: S-4XL
Záruka: 2 roky

Tabuľka veľkostí v centimetroch:

Veľkosť Hrudník Dĺžka
XS 96 62
S 102 63
M 106 64
L 110 65
XL 114 66
XXL 118 67
3XL 122 68
4XL 124 69

 

Doprava a spôsoby doručenia

Platí sa za doručenie a vrátenie tovaru?

naše štandardné doručenie vrátane balného je za 1,39 EUR – Slovenská pošta balík do ruky.

DOPRAVA – Slovenská pošta Balík do ruky

Doba spracovania

  • Doba spracovania je 1 deň.

Doba dodania

  • Doba dodania od odoslania tovaru zákazníkovi sa pohybuje štandardne sa v rozmedzí 1-3 pracovných dní.
  • Zásielka je doručená (uložená na vyzdvihnutie) zákazníkovi Slovenskou poštou. Môže sa však stať, že Vašu zásielku pracovník Slovenskej pošty zanechá na pošte a je nutné si preto pravidelne kontrolovať schránku.
  • V prípade poškodenia obalu trvajte na prekontrolovaní obsahu zásielky s pracovníkom Slovenskej pošty a spíšte protokol.
  • V prípade straty zásielky pri preprave zasielame na svoje náklady zákazníkovi tovar nový, v tomto prípade je potrebné počítať s predĺžením dodacej lehoty.
  • V období sviatkov si vyhradzujeme predĺžiť garanciu vrátenia peňazí.

Sledovanie objednávok

  • Potom, od nás obdržíte e-mail potvrdzujúci odoslanie Vašej objednávky smerom k Vám, môžete ju sledovať na tejto adrese Sledovanie objednávok.

Reklamácia a prípadné vrátenie tovaru

  • Pokiaľ so svojou objednávkou nie ste spokojní, postupujte prosím podľa pokynov pre vrátenie tovaru a reklamácie tu.

Kontaktné údaje

  • Môžete nás kedykoľvek v priebehu čakania na Váš balíček kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo pomocou kontaktného formulára tu.
Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Postup reklamácie, vrátenie tovaru a vrátenie peňazí

Ako reklamovať alebo vrátiť tovar

 

1) Pre uplatnenie reklamácie musíte vyplniť tento

✅  Pre uplatnenie reklamácie musíte vyplniť tento  → reklamačný formulár
Ako prebieha reklamácia a vyplnenie reklamačného protokolu:
  1. Interaktívny formulár Vás vyzve, aby ste zadali číslo objednávky a tým dôjde k validácii aj overeniu pre Vás, že reklamujete tú správnu objednávku
  2. V nasledujúcom kroku Vám automaticky ponúkneme tovar, ktorý ste zakúpili a na ktorý tak iba kliknete, aby sa daný produkt preniesol do reklamačného protokolu a naše reklamačné oddelenie tak vedelo, ktorý produkt (prípadne viac produktov) chcete reklamovať
  3. Po zvolení tovaru, ktorý chcete reklamovať či vrátiť, vyberiete, či chcete zaslať nový produkt alebo vrátiť peniaze a ďalšie relevantné informácie, ktoré nám poslúžia na urýchlenie procesu vrátenia peňazí
Milý zákazníci, interaktívne online reklamačný formulár vyššie Vám umožní v priebehu zvoliť reklamovaný tovar. Ak ste zakúpili iba jeden produkt, bude Vám po zadaní Vášho emailu ponúknutá možnosť reklamovať zakúpený produkt. Ak ste zakúpili viac produktov, ako jeden, budete môcť reklamovať všetky produkty z celej objednávky. Veríme, že táto forma reklamácie je časovo najmenej nákladná - Vami vyplnená dáta systém okamžite preposiela kolegom z reklamačného oddelenia, ktorí začnú ihneď reklamáciu. Ak máte problém s vyplnením reklamácie, napíšte nám na [email protected] a a my vám pomôžeme.
Reklamácie vybavujeme vo väčšine prípadov zaslaním nového tovaru. O odoslaní nového tovaru je Kupujúci vyrozumený emailom. Doba dodania nového tovaru je rovnaká ako pri objednávke - je uvedená u každého produktu. Neposielajte nám tovar na reklamáciu skôr ako vyplníte reklamačný formulár. Pokiaľ nebude možné riadne reklamovaný tovar opraviť, ani nebude u našich Dodávateľov rovnaký nový výrobok na sklade, budeme informovať zákazníka s ponukou podobného tovaru. V prípade nesúhlasu so zámenou vraciame peniaze zákazníkovi späť na jeho účet.

2) Odoslaním formulára začína plynúť zákonná lehota 30 dní.

viz. citace z webu čoi.cz dle § 13, § 19 odst. 3 a § 24 odst. 7 písm. l) a x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 570 odst. 1, § 605 odst. 1, § 607, § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Vybavovanie reklamácie nesmie bez dohody s vami trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní. Predávajúci, ale aj ním určený servis, u ktorého žiadate opravu, musí o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru a potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Dohodnete Ak sa s predávajúcim na lehote dlhšej, potom musí byť reklamácia vybavená do konca predĺženej lehoty. Lehota beží od okamihu uplatnenia reklamácie. Nasledujúci deň potom, čo ste reklamáciu uplatnili, je prvým dňom 30-dňovej lehoty. Ak jej koniec pripadá na sobotu, nedeľu alebo sviatok, tak obdobie skončí najbližší nasledujúci pracovný deň. Zájdete Ak osobne do prevádzky predávajúceho alebo do servisu, nebude sporné, kedy reklamácia bola uplatnená, pretože v prevádzkarni musí byť po celú prevádzkovú dobu prítomný pracovník poverený reklamácie prijímať a vybavovať. Ak reklamáciu posielate poštou, potom na uplatnenie reklamácie dôjde, akonáhle predávajúcemu váš list dorazí a bude mať možnosť sa s jeho obsahom oboznámiť. Nie je dôležité, či to naozaj urobí. Stačí teda, že zásielka došla do jeho poštovej schránky. Od tejto chvíle je možné počítať lehotu na uplatnenie reklamácie. Pri uplatnení reklamácie e-mailom je vhodné si zabezpečiť potvrdenie jeho doručenia či prečítanie. Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď vás predávajúci či servis informujú, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, najneskôr 30. deň od uplatnenia reklamácie, ak nebola lehota predĺžená. Súčasne musí byť tovar odovzdané do reklamácie, či už opravené alebo vymenené v prípade jej uznania, alebo neopravené pri zamietnutí, k dispozícii v prevádzke, kde bola reklamácia uplatnená.

3) Vrátenie peňazí - lehota a spôsob na vrátenie peňazí"

Reklamácia uznaná, kedy Vám vrátime peniaze?

Akonáhle bude reklamácia vybavená, finančné oddelenie zadaný pokyn v internetovom bankovníctve a platba bude odoslaná späť k Vám. Lehota na vrátenie peňazí je maximálne 10 pracovných dní. Spravidla ale zvládame platby vracať počas 5 pracovných dní.

Kam Vám vrátime peniaze?

Pri platbe kartou

V prípade, že ste platili kartou, môžeme peniaze navrátiť späť na Vašu platobnú kartu a tento proces trvá spravidla maximálne 3 dni - zadáme pokyn poskytovateľmi platobných kariet, ten ho musí spracovať a zhruba do 3 pracovných dní budete mať peniaze späť.

Pri platbe bankovým prevodom

Platby prevodom vraciame na späť na Váš účet prostredníctvom internetbankingu - v tento moment budete požiadaní o oznámení bankového účtu a finančné oddelenie Vám tam navráti platbu. Tento najčastejšie proces trvá približne 5 pracovných dní. Peniaze Vám dorazia z firemného účtu vedeného u Fio banka a.s., IBAN: SK44 8330 0000 0027 0212 3063.

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tento reklamačný poriadok je vystavený spoločnosťou Top Rise s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, Praha, 110 00 Praha, IČO: 14237628, DIČ: CZ17267650, zapísanej v obchodnom registri pod č. C 362526 vedenom na Mestskom súde v Prahe, e-mail [email protected] (ďalej len "predávajúci"). 1.2. Tento reklamačný poriadok obsahuje informácie o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia práva z chybného plnenia (ďalej len „reklamácia“) v súvislosti s kúpnymi zmluvami uzavretými medzi zákazníkom a Predávajúcim, spolu s údajmi o tom, kde je možné reklamáciu uplatniť.

2. Podmienky a spôsob uplatnenia reklamácie

2.1. Zákazník môže uplatniť reklamáciu vyplnením reklamačného formulára na tejto adrese.

2.2. Zákazník uplatňuje reklamáciu online reklamačným formulárom. Nákup reklamovaného tovaru preukazuje zákazník nákupným dokladom, prípadne riadne vyplneným návratovým listom.

2.3. Reklamáciu je nevyhnutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď ako sa vada objavila. Prípadné omeškanie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie.

2.4. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Predávajúci je oprávnený odmietnuť prevziať k reklamačnému konaniu tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (najmä vyhláška č. 91/1984 Zb. o opatreniach proti prenosným chorobám).

2.5. Predávajúci je povinný zákazníkovi vydať písomné potvrdenie osobne alebo emailom o tom, kedy zákazník právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie zákazník požaduje; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

2.6. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci so spotrebiteľom nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

2.7. Ak neprevezme kupujúci reklamáciu od prepravcu bez vážneho dôvodu, alebo nevyzdvihne reklamáciu osobne na prevádzkarni do 3 mesiacov od oznámenia o vybavení reklamácie, vyhradzuje si Predávajúci právo nevyzdvihnutú reklamáciu zlikvidovať.

3. Rozsah práv z chybného plnenia

3.1. Práva a povinnosti Predávajúceho a zákazníka ohľadom záruky Predávajúceho za akosť tovaru pri prevzatí a práva zákazníka z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanovením § 2161 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb. (ďalej len „občiansky zákonník“) a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“).

3.2. Predávajúci zodpovedá zákazníkovi, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä Predávajúci zodpovedá zákazníkovi, že v čase, keď zákazník tovar prevzal:

a) má tovar vlastnosti, ktoré si Predávajúci a zákazník dojednali, a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré Predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré zákazník očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej,

b) sa tovar hodí na účel, ktorý na jej použitie Predávajúci uvádza alebo na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,

c) je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,

d) tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

3.3. Za vadu nemožno považovať:

a) zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia zákazníkom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu,

b) rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zariadeniach. Pokiaľ tovar nezodpovedá Vašej predstave, máte právo od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 8 Obchodných podmienok.

3.4. Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.

3.5. Ak nemá tovar vlastnosti stanovené v čl. 3.2 vyššie, môže zákazník požadovať aj dodanie nového tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, ale pokiaľ sa vada týka iba súčasti veci, môže zákazník požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom na povahu vady neúmerné, najmä ak je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady.

3.6. Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti má zákazník aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má zákazník aj právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

3.7. Ak zákazník neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie nového tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať primeranú zľavu. Zákazník má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Predávajúci nemôže dodať nový tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo tovar opraviť, ako aj v prípade, že Predávajúci nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy zákazníkovi pôsobilo značné ťažkosti.

3.8. Právo z chybného plnenia zákazníkovi nepatrí, pokiaľ zákazník pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo pokiaľ zákazník vadu sám spôsobil.

3.9. Zákazník je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe 24 mesiacov od prevzatia tovaru (s výnimkou uvedenou v čl. 3.8 vyššie). To neplatí:

a) pri tovare predávanom za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná,

b) na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, alebo

c) ak to vyplýva z povahy veci.

3.10. Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, má zákazník právo:

a) na odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci,

b) na odstránenie vady opravou veci,

c) na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo

d) odstúpiť od zmluvy.

3.11. Zákazník oznámi Predávajúcemu, aké právo si zvolil, pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôže zákazník zmeniť bez súhlasu Predávajúceho; to neplatí, ak žiadal zákazník opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak neodstráni Predávajúci vady v primeranej lehote alebo ak oznámi zákazníkovi, že vady neodstráni, môže zákazník požadovať namiesto odstránenia vady primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Ak nezvolí zákazník svoje právo včas, má práva podľa čl. 3.12 až 3.14.

3.12. Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, má zákazník právo na odstránenie vady, alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.

3.13. Kým zákazník neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže Predávajúci dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môže Predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou tovaru alebo dodaním nového tovaru; voľba nesmie zákazníkovi spôsobiť neprimerané náklady.

3.14. Ak predávajúci neodstráni vadu tovaru včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže zákazník požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže zákazník zmeniť bez súhlasu Predávajúceho.

4. Záverečné ustanovenia

4.1. Reklamačný poriadok bol vypracovaný v zmysle Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.

4.2. Reklamácie sa vybavujú v súlade s týmto reklamačným poriadkom, občianskym zákonníkom, zákonom o ochrane spotrebiteľa a ďalšími príslušnými právnymi predpismi.

 

Súvisiace produkty

Pánská zateplená bunda v Army střihu - 3 barvy

Pánska zateplená bunda

64,99 €

Pánsky zimný kabát

66,29 €
Kvalitná pánska jesenná bunda - 3 farby - Cierna, Xxl

Pánska jesenná bunda

29,99 €
Dámská luxusní kožená bunda Dixie

Dámska bunda

38,49 €

Top Rise s.r.o

IČO: 14237628
DIČ: CZ14237628

Sídlo spoločnosti:
Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1

Bankové spojenie:
Číslo účtu: 2702123063 / 2010
IBAN: SK44 8330 0000 0027 0212 3063

Dátová schránka: fk3dczz

Pomoc na e-mailu od 6:00 do 18:00

[email protected]

Telefonní linka

+421 233 331 032

  • Dôležité odkazy
    • Cookies
    • Účet zákazníka
    • Zabudnuté heslo
    • História objednávok
    • Zoznam prianí
    • Reklamačný formulár
    • Sledovanie objednávok
    • Zrušenie objednávok
  • Informácie pre zákazníkov
    • Ako nakúpiť
    • Obchodné podmienky
    • GDPR - zásady spracovania osobných údajov
    • Reklamácia a vrátenie peňazí a tovaru
    • Vrátenie peňazí a tovaru - ako to prebieha
    • Platba - platobné spôsoby, ktoré prijímame
    • Doprava - dopravcovia a spôsoby doručenia
    • Kontaktné údaje spoločnosti

© 2023 Suprisimo.sk. Všetky práva vyhradené

  • Domov
  • Bundy
  • Kontaktné údaje
  • Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru
  • Infolinka +421 233 331 032
  • Zoznam želaní
  • Prihlásenie / Registrácia
Nákupný vozík
Zavrieť
Prihlásiť sa
Zavrieť

Stratili ste heslo?

Ešte nemáte účet?

Vytvoriť účet
Webová stránka Suprisimo.sk ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte.
Viac informácií súhlasiť
Military Jacket Men Spring Autumn Cotton Windbreaker Pilot Coat Army Men's Bomber Jackets Cargo Flight Jacket Male Clothes

Pánska zimná bunda

57,99 € Vyberte možnosti
Pridať do zoznamu želaní