Online zákaznícka podpora
Ak nás potrebujete kontaktovať mimo pracovnej doby alebo chcete čo najskôr získať informácie o zásielke, odporúčame vám obrátiť sa na našu automatickú zákaznícku podporu, kde môžete napríklad získať odpoveď na nasledujúce otázky:
Informácie o objednávke
- Stav objednávky
- Sledovanie objednávok
- Zrušenie objednávky
- Zmena farby, veľkosti
- Objednávka daňového dokladu
- Všeobecný dotaz
Platba za prepravu
- Moja objednávka bola zaplatená, ale stále dostávam upozornenia o nezaplatenej objednávke
- Nemám u vás objednávku a stále dostávam upozornenia o nezaplatenej objednávke
- Spôsoby platby
- Čas dodania
Vrátenie a vrátenie peňazí
- Otvorenie správy o sťažnosti
- Vyplňte návratový formulár
Pomoc pri navigácii v zákazníckom účte
- Vytvorenie konta
- Prihláste sa do svojho konta
- História objednávok
- Zabudnuté heslo