Na našom e-shope prijímame platby kartou prostredníctvom platobnej brány Stripe. Tiež môžete využiť platbu bankovým prevodom prípadne Vám doručíme tovar na dobierku.
Priemerný čas doručenia objednávky sú dva pracovné dni. Väčšinou odosielame tovar ten istý, prípadne druhý pracovný deň a ďalší deň je tovar doručený.
Pre uplatnenie reklamácie vyplníte jednoduchý reklamačný formulár a tovar odošlete na našu adresu. Potom, čo tovar prevezmeme vašu reklamáciu spracujeme najneskôr do 30 dní. Prípadná refundácia je vybavená rovnakým spôsobom ako platba - vrátením peňazí na účet prípadne kartu. Pokiaľ ste platili dobierkou, uveďte číslo Vášho účtu do reklamačného formulára.
Áno, podľa zákona musí byť toto odstúpenie doručené na našu e-mailovú adresu do 14 dní od prijatia tovaru. Tovar by mal byť doručený na našu adresu bezodkladne po oznámení odstúpenia. Peniaze za nepoškodený tovar Vám vrátime do 7 dní.
Bohužiaľ, štandardne dopravu zadarmo neponúkame. Doprava zadarmo je súčasťou iba špeciálnych akcií.
Momentálne neponúkame žiadne vernostné programy. Na ich príprave usilovne pracujeme.
Pri každej zmene stavu Vašej objednávky budete informovaní e-mailom. V deň doručenia Vás telefonicky kontaktuje Vami vybraný dopravca, spravidla dostanete avízo o doručení deň vopred.
Pravidelne organizujeme nákupné akcie ich súčasťou sú aj zľavy na produkty. Ich pravidelnosť nie je špecifikovaná, avšak objavujú sa niekoľkokrát ročne.
Rezervácia tovaru u nás nie je nutná, vždy vidíte, či je tovar na sklade. Pokiaľ je tovar skladom, môžete ho objednať a zaplatiť vybranou metódou – ako vopred, tak pri doručení. Pre možnosť platby na faktúru nás kontaktujte e-mailom.
Pokiaľ sa vyskytne problém s doručením Vašej zásielky, kontaktujeme Vás az pravidla bez meškania zasielame tovar znova. Je pre nás priorita doručiť tovar v poriadku a včas.